Re: Op zoek???

Erno schreef:
>Ook goedkoop en erg mooi: de Eindhovense Alligt van f 1695,-- met alumium
>frame en houten zitje/spatbord/bagagedrager.
>Verder is er tweedehands best veel te koop. Zie: deze lijst, HPV-nieuws,
>Fiets (op hun website is een aparte te-koop-rubriek) en Vogelvrije Fietser,
>het blad van de fietsersbond ENFB.

Ik heb een paar maal op de Alligt gefietst en vind deze fiets te onstabiel....
Het sturen gaat niet zeker en het remmen is helemaal levensgevaarlijk.

Gewoon een gevoel misschien, maar soms als ik op een ligfiets stap heb ik
het gevoel de hele wereld aan te kunnen (Cheetah, Hurricane) en soms heb ik
het gevoel dat ik niets in de hand heb (Alligt)

Jan
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
"Life is easy, when you know all the answers...."

Homepage: http://www.pi.net/~wolly
mail: wolly at pi.net
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at