Re: Op zoek???

Velen schreven:
>Andere goedkope fiets: de Dijkrunner. Wordt ergens in Zeeland op een technische
>school gemaakt (geen winstoogmerk) voor rond de duizend pietermannen.

In reactie op mijn "op zoek" mailtje kreeg ik aardig wat reacties van mensen
die met goedkope fietsen aan kwamen draven, erg aardig, maar ik ben niet op
zoek naar een goedkope fiets, maar naar een goeie.

Aangezien elk type/merk ligfiets wel iets charmants heeft is de keuze vrij
moeilijk. Waren deze fietsen rond de 1500 piek, dan kocht ik er misschien
wel twee, maar helaas de prijs ligt hoger.

Ga ik wat kopen, dan moet dat dus wel absoluut mijn definitieve keuze
zijn.....*8)

Choices.......

Jan
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
"Life is easy, when you know all the answers...."

Homepage: http://www.pi.net/~wolly
mail: wolly at pi.net
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at