re: Re: slipt flevobike-race?

Hans Bon schreef:

#Bedoel je:
#-voor en achter
#of
#-velgrem plus trommelrem?

#Ik heb namelijk geen flevo-racer maar denk er wel aan.

Ik bedoelde voor en achter; om precies te zijn: voor een stel
cantilevers afkomstig van een mtb-wrak en achter een gewone
velgrem. De cantilevers hebben als voordeel dat er langere rem-
blokken voor in de handel zijn. Het probleem van warm wordende
velgen bij lange afdalingen is hiermee echter niet opgelost.

Groetjes, Jaap van Bergeijk