Re: Lekke banden: verdeling voor/achter?

Marcel schreef:

>Anders geformuleerd: een *korter* raakvlak. Kleinere cirkel, grotere kromming.
>Ziet u het verschil?
De ASCII-art-tekening maakt alles duidelijk. En pleit er tegelijk voor om je
banden hard op te pompen voor minder raakvlak.

>#Swallow is gewoon een merk.
>Maar het zullen vast wel geen bandjes met Kevlar brekerlaag zijn...
Ik denk het ook niet. Het is zelfs eerder een B-merk. Belangrijkste tegen
lekke banden is in ieder geval een gezonde buitenband. Als die voor het
eerst lek raakt is dat meestal een waarschuwing.

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl/users/erno