Re: Op zoek???

Marcel schreef:
>Dan zit er maar 1 ding op: lang uitproberen.
>Of in ieder geval: zorg eerst dat je goed went aan een "doorsnee" ligfiets
>(Alligt, Bowi, M5, Challenge Wizard/Chico/Cirrus, Sinner Record, Optima, &c)
>zodat je als je op een andere zou stappen je er zo mee weg kunt rijden.
>Mijn ervaring is n.l. dat een ligfiets voor een absolute beginner heel
>anders aanvoelt dan voor iemand die op 1 fiets al 200km gereden heeft
>(die iemand ben ikzelf ;-).

Inderdaad ik heb zelf ook minstens 1000 kilometer op diverse lligfietsen
achter de rug, maar om nou te zeggen dat dat mijn keuze heeft
vereenvoudigd.....nee...het is er eerder moeilijker door geworden.

Graag zou ik es een week ofzo een flevo lenen, want volgens de meeste
mailers op deze lijst is dat de ultieme sensatie en ik moet tandenknarsend
bekenen dat ik er geen drie meter op kan fietsen. De trike gaat me beter af,
maar die vind ik wat langzaam.

Vrijwilligers in Zoetermeer en omstreken....*8)

Jan
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
"Life is easy, when you know all the answers...."

Homepage: http://www.pi.net/~wolly
mail: wolly at pi.net
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at