Hurri tassen, vlag

Hallo,

Heeft iemand ervaring met de fietstassen voor de Hurri? Ik ga over een week
of wat van Land's End naar John O' Groats fietsen hier in Engeland, en heb
wat extra bagageruimte nodig. Ik hoorde dat de tassen van Radical erg mooi
zijn. Adres?
Een aanhanger zie ik voor touren voorlopig nog niet zo zitten. Mijn zelfbouw
eenwiel aanhanger zwiept te veel bij volle belading.

Over vlaggetjes: Hier in de UK zijn fietsen niet zo gebruikelijk, en
ligfietsen al helemaal een uitzondering. Ik heb dus een vlaggetje op de Hurri
(Fluo oranje Mickey Mouse van de HEMA, sans Mickey). Op de Linear had ik een
fluoriserende tas achter het stoeltje.
Alleen in heel harde, vlagerige zijwind wappert het vlaggetje hard genoeg om
de achterhand te doen wiebelen. Dat valt dus wel mee.

Onlangs reed ik met een stel tandems mee. Af en toe zag ik iets flitsen mijn
spiegeltje, maar als ik dan goed keek was het weg. Vogel? Racefiets?
Mijn eigen vlaggetje, dat zo ver doorboog door de keiharde wind, dat het af
en toe in mijn blikveld kwam.

Wouter