Flevotalk

Marcel schreef:
>Het enige probleem met bovenstaande strategie is dat de Flevobikes
>buiten schot blijven. Maar dat is toch sowieso een meer principiele
>keuze. Als je met losse handen wilt rijden, kies je automatisch voor
>FlevoBike, Trike of Racer.

Mijn keuze voor Flevo is als volgt tot stand gekomen:
- destijds de bekendste
- destijds goed betaalbaar
- een proefrit op een trike
- Johan Vrielink door zijn 'fabriekje' zien manouveren op de bike (zonder
handen!)
- het design
Niet echt een principiele keuze dus.

Jan schreef:
>Graag zou ik es een week ofzo een flevo lenen, want volgens de meeste
>mailers op deze lijst is dat de ultieme sensatie en ik moet >tandenknarsend
>bekenen dat ik er geen drie meter op kan fietsen. De trike gaat me beter
>af, maar die vind ik wat langzaam.

Deel van die sensatie is juist dat anderen er niet zomaar op weg kunnen
fietsen. Zeg maar de kick van op een eenwieler kunnen fietsen.

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl/users/erno