Re: hete zitjes

Peter schreef:

>Maar zelfs tijdens de koude maanden loopt je rug al snel warm: wat gaat dat
in de zomer worden?
Veel zweten ben ik bang. Oplossingen zijn:
- gaten boren in je zitje en snijden in de foam
- ik heb zef met stripjes campingmatras een min of meer afvoerkanaalachtig
iets gemaakt, werkt een klein beetje
- heel langzaam fietsen
- heel weinig drinken
- schone kleren bij je hebben
- heel duur materiaal matrasje (zelfde materiaal als gebruikt in bedden voor
bedlegerige mensen). Volgens Vrielink van Flevobike van wie ik deze tip ooit
hoorde, ben je dan al gauw 250 gulden, pardon 5000 frank.

>Heeft er iemand een oplossing? Vb: houten kralen zoals voor autozetels?
Bij de Flevo werkt dit negatief op de controle over je fiets. Als je met je
rug druk zet naar links of recht rol je over je kraaltjes van je fiets af.
NIET DOEN, DOET PIJN.

Erno

WEB:     http://www.iaehv.nl/users/erno