Re: Lekke banden: verdeling voor/achter?

At 12:58 8-05-96 +0200, you wrote:
>2) ik denk dat de band op het wiel waarop de aandrijving zit het meest lijdt
>(maar dat is intuitie)

Dat is mijn ervaring wel: op mijn Flevobike, waarbij het gewicht vrijwel
geheel op de achterband drukt, slijt de voortdrijvende voorband sneller: 3
nieuwe voorbanden op 2 nieuwe achterbanden.
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o