Introductie, een beetje laat, maar ja ...

Naam:   zie handtekening
Ligfiets: nog geen
web-site: http://www-mt.wbmt.tudelft.nl/hydro/docs/People/Gulik.html
          al is de pagina niet zo uitgebreid en verouderd. Binnenkort
          plaats ik een nieuwe en hopelijk interessantere.
werk    : ik werk bij het scheeps hydromechanisch laboratorium van de
          TU-Delft. En we onderzoeken hier regelmatig HPV-bootjes.
woon-werk: 14 kilometer enkele reis, nu nog op een ATB.

Ik ben me aan het orienteren op ligfietsen. Een jaar of twee terug heb
ik mijn rug en nek nogal beschadigd door een sprongetje over een hekje
(niet lachen, veertig centimeter hoog). Het gevolg is, dat ik op de
ATB (Specialized Rockhopper Comp) last krijg van mijn nek. En niet alleen
wanneer ik in het terrein rij. Daarom ben ik nieuwsgierig of het op
een ligfiets wat prettiger rijdt (hoofd voorover in plaats van achterover).
Heeft iemand misschien om die reden een ligfiets gekocht?

Met vriendelijke groet,
                    |                                       .    \
                    | Ph : +31 15 278 4684                  .   o/\__
  Alex van Gulik    | Fax: +31 15 278 1836                  .   <\__,\_
                    | Email: A.A.M.vanGulik at wbmt.tudelft.nl .    ">    \_
                     "Reculer pour mieux sauter."           .            |