Re: hete zitjes

Marcel schreef,

>Marcel (die momenteel op multiplex zit, met daarover leidingisolatie).
Dat werkt inderdaad ook aardig. Je snijdt van leidingisolatie rondjes van
zo'n 1,5 cm dik en plakt die op je zitje.
Bij dit alles gaat het om de ideale balans tussen grip op je zitje en zo
weinig mogelijk direct contact om vochthoudende lucht te kunnen laten
ontsnappen.
Mijn campingmatrasreepjes liggen in een visgraatmodel:
\    /
 \  /
 \  /
 \ /
zodat de zweetlucht een beetje kan ontsnappen.

Ik heb wel eens gefantaseerd over een mondje vooraan de fiets die frisse
lucht opvangt, die via een buis naar het zitje gaat en daar door een
kanalensysteem geleid wordt waarbij zweetlucht wordt afgevoerd.

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/