Nekpijn voorbij

Alex van Gulik schreef:
>Het gevolg is, dat ik op de
>ATB (Specialized Rockhopper Comp) last krijg van mijn nek. En niet >alleen
wanneer ik in het terrein rij. Daarom ben ik nieuwsgierig of het op
>een ligfiets wat prettiger rijdt (hoofd voorover in plaats van achterover).
>Heeft iemand misschien om die reden een ligfiets gekocht?

Op mijn racefiets, gebogen over het stuur, moest ik krampachtig mijn nek
buigen om vooruit te kunnen kijken. Gevolg: stijve nek. Verder last van
polsen van het steunen en zadelpijn. Om die reden heb ik een ligfiets
gekocht (o.a.).

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/