Re: Boven- of onderstuur

I noticed you, wijkstra at fwi.uva.nl, wrote me recently:

> Ik meen me te herinneren ergens te hebben gelezen dat bovenstuur bij
> gelijkblijvende fiets iets aerodynamischer is. Maar als ik er nog eens
> over nadenk zal dat niet zoveel schelen, hooguit bij een M5 (met
> zo'n mal smal bovenstuurtje).

Net als bij een ligstuur op een racefiets? Die schijnt ook beter te
werken wanneer het stuur onder een hoek van 30 garden tov de horizontaal
staat. Op die manier staan je handen enigszins voor je hoofd. leuk
uitzicht? Mwaaa.

Met vriendelijke groet,
                    |                                       .    \
                    | Ph : +31 15 278 4684                  .   o/\__
  Alex van Gulik    | Fax: +31 15 278 1836                  .   <\__,\_
                    | Email: A.A.M.vanGulik at wbmt.tudelft.nl .    ">    \_
                     "Reculer pour mieux sauter."           .            |