Re: Stroomlijn?

>Hola, stroomlijn maak fors uit, het wereld uur record ongestroomlijnd
>gereden op een ligfiets  (let wel, met stroomlijnkontje) ligt effe wat boven de
> 50 km/h, het zelfde uurrecord gestroomlijnd ligt op 77 en nog wat.

Ik heb gewoon nog niet zo veel ligfietsers voorbij zien fietsen
die echt een achter en of voorstuk hebben, ik zie aleen maar 'kale' fietsers..
Het leek me al dat het zowel voor als achter toch nog best wat uit zou
moeten maken, maar waarom gebruikt niemand dit dan?

Hoe zit het met het afdichten van de wielen?

Groeten en bedankt voor de reacties,
Peter van Dijck

PS, werk best aardig, iedere keer bulk email (iedere email 2 piepjes) geeft
direct weer rede te kijken...