24 versnellingen Flevobike?

>Overigens wel tering leuk dat bergwerk, en inderdaad ik rij met 24
>versnellingen en gebruik ze allemaal.
>
>Mazzels,
>;-)nja

Hallo nja,

Ik heb een gecombineerde bike- en trike. Toen ik het trike-stuk erbij nam
heb ik dat enorme voorblad vervangen door een 52-er, omdat ik meestal m'n
trike moet gebruiken. En 50 km/u is dan echt niet haalbaar, dus die grote
versnelling had ik niet nodig (wat extra lage wel).
Maar de laatste tijd heb ik m'n bike-stuk weer wat vaker gebruikt, en dan
moet ik knarstetandend constateren dat bij snelheden boven 36 km/u er geen
kleinere kransjes meer zijn. Bij die snelheid draaien mijn benen dan zo snel
rond dat er af en toe een knieschijfje uit springt. (Niets ernstigs verder).

Nu even tot de punt: wat voor prachtig systeem heb jij, dat je 24
versnellingen op je Flevo hebt. Voor 3 bladen? Zelfgebouwde voor-deraileur
zeker? Zit er dan ook dat 72 voorblad bij?

Groeten,
Arjen
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o