Re: Welke ligfiets moet ik kopen?

At 21:11 10-05-96 +0200, you wrote:
>Ik ben door de ligfietsmicrobe gebeten.
>Waarmee heb ik al gereden:
>Flevobike met lange ketting +/- 1 km.
>Ligfiets van Belgisch fabrikaat +/- 1 km.
>Flevoracer +/- 20 km
>Mijn voorkeur gaat naar een fiets met korte ketting.
>Alleen de prijs en het gebruik van gewoon ijzeren buis in het frame houd me
>tegen.
>Mag deze fiets nagemaakt worden en zijn de goed gevonden trapas en
>voorwieldraaipunt afzonderlijk te koop?

Ja, deze fiets mag nagemaakt worden,tekeningen zijn voor fl 45,-- te koop
bij Flevo.
Trapas + duschar draaipunt e.a. onderdelen zijn daar ook verkrijgbaar.
Het telefoonnummer van Flevo is (+31)321-212027
Voor die 45 gulden krijg je de komplete bouwtekening van de Flevo-bike en
-trike.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes,
      groetjes