re: Pedalen

Bedankt voor je reaktie Marcel,

Met gecombineerde SPD-gewone pedalen bedoel ik een setje
dat aan de ene kant van het pedaal het clicksysteem voor SPD
heeft en aan de andere kant een gewone ruwe grip als op een ATB.
Naar m'n werk fiets ik dan met gewone schoenen, terwijl ik met
tochten of op vakantie mezelf wel vastklik aan de fiets. Toeclips
zijn op een ligfiets inderdaad onzinnig; om de riempjes aan te
trekken zodat je voeten vast zitten moet je wel heel erg lenig zijn
op een flevo bike!

Groeten, Jaap van Bergeijk