Re: Flevo-bike onderdeel

In article <051296115443Rnf0.79b6 at h2o.xs4all.nl> you wrote:

: Dag Allemaal,
: Wie o wie heeft er voor mij :

: Of een beschrijving (maten en zo) van de ijzeren driehoek die ervoor
: zorgt dat een flevobike een beetje rechterop komt.
: Of toevallig zo'n ding liggen tegen een redelijke prijs ?

Je kan hem natuurlijk bij Flevo kopen... Maar ik heb ook wel de maten
voor je. Het is gemaakt van 3 mm dik RVS. O jee, nu in ASCII...

        |\
        |O\   gat is 8mm. Die 45 mm hoogte is gemeten van centrum gat
45 mm   |  \  tot onderkant (incl dikte staal).
        |   \
        |    \
        |_____\
         40 mm

      Zij-aanzicht

		|      |
		|      |
		|      |
		|      |
		|      |
		|______|

		44 mm

In het driehoekje aan het frame moet een busje ingelast worden van
40 lang en rond 15. Het geheel is analoog aan de voorvork-scharnier.

Indien nodig kan ik wel een gedeelte van de bouwtekening faxen?

: Ik heb het gisteren even geprobeerd met wat hout, en ik moet zeggen
: dat het overzicht er een stuk beter van werd.

Een nadeel vind ik, dat de fiets wat wiebeliger wordt. Maar in
mul zand is het prettig.
--
   |\\
   |//   Fokke de Boer         0       Hobbies: Human Powered Vehicles
   /                         _|\_/\_            Music (making/composing)
 ( ( \\   EMAIL  Fokke.de.Boer at rivm.nl (preferred)
  \| //   EMAIL  logician at knoware.nl            WWW:  http://www.wp.com/Fokke
   |      SNAIL  RIVM, dep. CIM, PO Box 1, 3720 BA Bilthoven, The Netherlands
 \\/      PHONE  (..31) 30 274 3530                   FAX  (..31) 30 274 4427