re: WAARSCHUWING ESGE-spatborden

Bij mijn flevo racer heb ik met het achterspatbord dezelfde ellende
gehad. Momenteel heb ik een van de stukken van het spatbord (de laatste
versie was plastic) niet op de achtervork maar aan de bagagedrager ge-
monteerd. Vanwege de veerweg van het achterwiel staat het spatbord wel
een eind van het wiel af maar het werkt heel aardig. Het stukje spatbord
is zo'n 40 centimeter lang en begint waar het zadel ophoudt. Voor de
bevestiging heb ik aluminium strookjes uit een doe het zelf zaak gehaald.
Het geheel trilt niet meer en houdt net genoeg modder tegen om zelf droog
te blijven. Fietsers die achter me rijden hebben er niet zoveel aan maar
ja, wie gaat er dan ook achter een ligfiets rijden?

Groeten, Jaap van Bergeijk