re: Pedalen

At 09:00 13-05-96 +0000, Jaap van Bergeijk wrote:

> Toeclips
>zijn op een ligfiets inderdaad onzinnig; om de riempjes aan te
>trekken zodat je voeten vast zitten moet je wel heel erg lenig zijn
>op een flevo bike!
>
>Groeten, Jaap van Bergeijk

Nou, onzinnig: ik gebruik nu al twee jaar toeclips op m'n bike & trike. Ik
ben er heel gelukkig mee.
Ik kan me nug zo niet voor de geest halen hoe ik de riempjes aantrek, maar
problemen levert het in ieder geval niet op.
Dat je voeten naar beneden zouden vallen is echt onzin. Misschien een enkele
keer als m'n voorwiel een rotklap krijgt, en een onverwachte zwieper maakt,
maar anders geen enkel probleem.

Groeten,
Arjen Haayman
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o