re: WAARSCHUWING ESGE-spatborden

Jaap schreef:
>Bij mijn flevo racer heb ik met het achterspatbord dezelfde ellende
>gehad.
Oorsponkelijk was het idee van Flevobike zelf: het frame dient als spatbord.
Voor klopt dat aardig, maar achter niet. Mijn oplossing is simpel &
doeltreffend: ik heb altijd een koffertje achterop liggen (werk-spullen,
reparatieset).

>ja, wie gaat er dan ook achter een ligfiets rijden?
Dezelfde mensen die zich afvragen:
Wie gaat er nu *op* een ligfiets rijden?

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)