Re: Flevo-bike onderdeel

Jan,

<snip>

> Huh ? Ik dacht dat dat ding los in het vreemd geklemt zat.

Nee hoor, er zit een bout door, en die bout draait in dat busje.

OK, als het goed is ligt er nu wat.
--
   |\\
   |//   Fokke de Boer         0       Hobbies: Human Powered Vehicles
   /                         _|\_/\_            Music (making/composing)
 ( ( \\   EMAIL  Fokke.de.Boer at rivm.nl (preferred)
  \| //   EMAIL  logician at knoware.nl            WWW:  http://www.wp.com/Fokke
   |      SNAIL  RIVM, dep. CIM, PO Box 1, 3720 BA Bilthoven, The Netherlands
 \\/      PHONE  (..31) 30 274 3530                   FAX  (..31) 30 274 4427