Re: Toverwoord en houten fietsen

Het toverwoord Raycoflex is het zelfde als het staalwol-achtige spul
dat al eerder beschreven is. Ik heb uit poluester stof een overtrekje
gemaakt, dat houdt nauwlijks water vast, maar ik heb nog niet genoeg
kilometers gemaakt om er goed over te kunnen oordelen.

Was er iemand op zoek naar informatie over houten ligfietsen? Ik kan
me zoiets herinneren maar heb de bijbehorende mail al weggegooid.
Ik heb tot nu toe zo'n 40.000 kilometer ervaring met een aantal houten
ligfietsen (zelfbouw), dus daar kan ik wel iets over vertellen. Als
iemand gerichte vragen heeft hoor ik dat graag.

Heeft er iemand ervaring met het maken van stroomlijn? Ik ben
geinteresseerd in het bouwen van een zelfdragende getroomlijnde
kunststof fiets. Ik kan aardig met kunststof omgaan, maar tips zijn
altijd welkom.

Merijn Wijnen
DenHaag
Merijn Wijnen