re: re: Pedalen

At 10:12 14-05-96 +0000, you wrote:

>Dat is het hem nu juist. Zeker met het ongeveerde voorstuk van de racer
>wil ik wel graag absuluut zeker weten dat m'n voeten niet van de pedalen
>schieten wanneer ik van de Wageningse berg kachel en enkele verkeerd
>liggende tegels tegen kom! Spd-pedalen voldoen hier tot nu toe aardig aan.
>De zijwaartse tolerantie voordat het pedaal loslaat is instelbaar, even-
>als de benodigde kracht om de voet in 'emergency'van het pedaal te kunnen
>trekken.
>
>Groeten, Jaap van Bergeijk

Zelf heb ik bij zo'n zwieper m'n voeten het liefst vrij, omdat een
glijpartij over asfalt of grind aanstaande is.

Groeten,
Arjen Haayman
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o