Re: Snelheid

Erno vroeg om de bereikte snelheden.

Snelheidsstatistieken van Arjen Haayman

                Flevobike       -trike
gemiddeld      30              26/27
max               55               36 (kleiner verzet)
record            58  (lekker stormpje!)

Bij mij in de winter ook trager: hoe meer kleding hoe trager. Gelukkig ben
ik definitief van m'n dynamo af, dus gebrek aan zonlicht werkt niet langer
remmend.

Bij mij is 25 km/u ook wel zo'n beetje het minimum. Laatst had ik echter ook
nog een leeg kinderzitje mee te zeulen. Dat doe ik nooit meer.

BTW: ik heb gehoord dat met een alleweder 60 km/u niet ongebruikelijk is. Is
dat een indianenverhaal?

Groeten,
Arjen Haayman
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o