Nog nergens gelezen ...

Ik heb nog nergens gelezen (zelfs niet op mijn eigen site) over nog een
voordeel van de ligfiets: deze is volgens mij beter voor je edele delen
omdat je er niet met je volle gewicht opzit.
Of valt het met de racefiets allemaal wel mee wat dat betreft?

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno
"Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel" (Van Kooten en De Bie)