re: Alleweder 60 km/u ?

Arjen Haayman schreef:
> BTW: ik heb gehoord dat met een Alleweder 60 km/u niet ongebruikelijk
is. Is dat een indianenverhaal?

Yes, it is. Tot nu toe is mijn max. snelheid nog net geen 50 km/u en
geloof me dan trap je je al aardig wezenloos. De Alleweder is een aardige
fiets maar het gewicht (rond de 30 kg) gaat denk ik toch wel parten
spelen. Ik rij er nu een half jaar op met veel plezier. De fiets is
comfortabel, biedt veel bergruimte en is vooral met slecht (lees:
regenachtig) weer erg prettig. Van die kleffe regenpakken zijn overbodig!

Niek Mares
Berkel en Rodenrijs