Kleding

Wouter schreef:
>Ik heb de ideale ligfietsbroek nog niet gevonden
Ik gebruik loopkleding*. Een korte of lange lycra loopbroek. En boven liefst
enkele lagen katoenen kleding: hemd, t-shirt korte mouwen, t-shirt lange
mouwen, fleece trui (minder bij warmer weer). Nooit een jas o.i.d. En zeker
niet iets met naden. Ik kocht laatst per ongeluk een hemd met naden en die
stonden na 1 ritje in mijn rug getatoeerd, niet prettig. En liefst met blote
voeten in mijn Agu-SPD-schoenen.
*Kan ik bovendien in het weekend ook eens mee gaan hardlopen :)

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)