Verzekering

>Date: Mon, 20 May 1996 17:54:57 METDST
>From: natlab.research.philips.com!ramaeker
>To: ffshq.IAEhv.nl!nlhpv-mail
>Subject: fietsverzekering

>Enige tijd geleden stond er in nl.fiets iets over fietsverzekeringen
>en speciale tarieven voor ligfietsen.

>Heeft iemand dit bericht nog of weet iemand om welke verzekeringen het gaat?

Ik weet daar niets (meer?) van.

De mijne is via de ANWB bij Unigarant verzekerd, voor het normale
"standaard-fiets" tarief.
En dat kan (volgens de ANWB) voor alle ligfietsen, en dus ook voor
mijn zelfbouw-exemplaar.
Verschillende andere verzekeraars die ik benaderd heb, zagen het niet
zitten om de mijne te verzekeren. (en verwezen mij zelfs naar de
ANWB!)

Met vriendelijke groeten,

Jeroen T. Bezemer
Papendrecht