ligfiets en autoslaaptrein.

Kom ik op het station met de vraag of mijn ligfiets en flevo-basic mee =
mag met de autoslaaptrein. De bali juffrouw die ik vertel dat het =
apparaat niet langer is als een buk fiets, haar lijkt dit geen probleem. =
Voor de zekerheid belt ze met de autoslaaptrein organisatie.

Het antwoord van de organisatie is duidelijk er mogen alleen gewone =
fietsen mee. De maatvoering daarvan of een omschrijving worden =
geweigerd. De nederlandse spoorwegen slaan hard  en onredeijk toe. Geen =
ligfietsen dus want die zijn niet gewoon. Als redelijk denkend mens =
lijkt mij de maat voering lengte en breedte het enige argument. Een =
fiets moet ergens in kunnen passen ofzo, het gaat dan om de maatvoering. =
=20
Hun reklame kampagne voor de autoslaaptrein en fietser blijkt dus =
uitsluitend voor gewone fietsers te zijn, waarvan de n.s. zelf ook niet =
zo goed weten wat dat nu is.

Het wrange van het geheel is. als ik iemand met automobiel weet te =
vinden en trekhaak, en ik sta klaar als hij/zij vertrekt met een =
opbindstuk om mijn fiets erop te zetten mag het wel.=20

De ns gaat er voor, om deze keer ook weer een fijn teleur te stellen.    =

p.g.a. braspenning  at uni4nn.iaf inl=20
--------
Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen, gevolgd door een =
tocht door een diep dal. Het wordt pas echt erg als de nederlandse =
spoorwegen er ook nog aan te pas komen.     =20