Re: Bike Culture Quarterly

jvhaarst at dds.nl wrote:

> Heeft iemand inmiddels al de laatste BCQ ontvangen ?
> Ik vraag me namelijk zo langzamerhand af of ik al recht heb om te
> gaan zeuren bij de nvhpv.

Vandaag op het fietsfeest in Amsterdam degene gesproken die BCQ
binnen NL verstuurt.
Hij heeft BCQ al een maand op de plank liggen, maar wacht
op een signaal van de administratie van NVHPV (m.bakker).
Het lijkt me dus dat je recht hebt om te gaan zeuren.
Laat je even weten wat eruit komt?

Groeten, Frank