Re: ligfiets en autoslaaptrein.

p.g.a. braspenning  at uni4nn.iaf inl schreef:
>De nederlandse spoorwegen slaan hard  en onredeijk toe. Geen =
>ligfietsen dus want die zijn niet gewoon. Als redelijk denkend mens =
>lijkt mij de maat voering lengte en breedte het enige argument. Een =
>fiets moet ergens in kunnen passen ofzo, het gaat dan om de maatvoering. =

De Duitse Spoorwegen zijn veeeeeel vriendelijker. Die rekenen gewoon het
dubbele bedrag als voor een gewone fiets en dan mag je gewoon, zonder
problemen je ligfiets meenemen. Zo was het vorig jaar toen ik van Basel naar
Arnhem ging.
Schrale troost: je weet in ieder geval waar je aan toe bent.

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)