Re: ligfiets en autoslaaptrein.

> [...]
>apparaat niet langer is als een buk fiets, haar lijkt dit geen probleem. =
>Voor de zekerheid belt ze met de autoslaaptrein organisatie.
>
>Het antwoord van de organisatie is duidelijk er mogen alleen gewone =
>fietsen mee. De maatvoering daarvan of een omschrijving worden =
>geweigerd. De nederlandse spoorwegen slaan hard  en onredeijk toe. Geen =
>ligfietsen dus want die zijn niet gewoon. Als redelijk denkend mens =
>lijkt mij de maat voering lengte en breedte het enige argument. Een =
>fiets moet ergens in kunnen passen ofzo, het gaat dan om de maatvoering. =
Waarschijnlijk hebben jullie het over een ander soort maatvoering. de ns
bedoelt natuurlijk de maatvoering van de betreffende reiziger. een bukfiets
heeft zo zijn gevolgen voor het uiterlijk van de desbetreffende bijpassende
reiziger.>
>Het wrange van het geheel is. als ik iemand met automobiel weet te =
>vinden en trekhaak, en ik sta klaar als hij/zij vertrekt met een =
>opbindstuk om mijn fiets erop te zetten mag het wel.=20
Misschien kan je deze vraag of opmerking beter plaatsen op dieplek waar zich
de mensen bevinden, die met een auto en een daaraan verbonden trekhaak naar
die plek gaan waar jij wilt beginnen te fietsen. als je dan ook nog rekening
houdt met hun vertrektijden dan lijkt me dat je daar wel iemand moet kunnen
vinden.>
>De ns gaat er voor, om deze keer ook weer een fijn teleur te stellen.
Sorry, dat is fietsen over de bekende weg. weliswaar liggende en met hoge
snelheid. over treinen gesproken.

Frits Bouwens, fritsbou at noord.bart.nl
>Het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen, gevolgd door een =
>tocht door een diep dal. Het wordt pas echt erg als de nederlandse =
>spoorwegen er ook nog aan te pas komen.

Gevolgd door een fijne beklimming per ligfiets van de Alp d"Hues. f