Re: Bike Culture Quarterly

Hallo Jan, Frank en andere BCQ liefhebbers,

> Jan schreef: Heeft iemand inmiddels al de laatste BCQ ontvangen ?
> Ik vraag me namelijk zo langzamerhand af of ik al recht heb om te
> gaan zeuren bij de nvhpv.

Voordat ik uit ga leggen hoe het zit met de Bike Cultures vind ik dat ik
zelf ook even iets recht moet zetten. Omdat niemand anders zich heeft
aangeboden en ik zelf ernstig graag de BCQ ontvang voor een schappelijke
prijs ben ik degene die ze naar jullie verstuurt. Je zou dus kunnen zeggen
dat ik dit werk vrijwillig doe? En als het allemaal te veel gevraagd is
dan moet je het maar zeggen, maar zou het mogelijk zijn om dat recht op
zeuren achterwege te laten, en het gewoon te vragen? DE NVHPV is tenslotte
ook maar een mens.

De BCQ nummer 9 is er al. Onze Jan van de ledenadministratie (die ook
weer bij nacht en ontij bij Parijs-Amsterdam heeft geholpen) verstuurde
dit jaar voor het eerst de acceptgiro's voor de betalingen van het
lidmaatschap en de BCQ, en was daarom wat laat. En omdat de meeste leden
ook met betalen wat aan de slaperige kant zijn, hebben er nu zo'n 60% van
de leden betaald.

Als we nog even wachten halen we waarschijnlijk de 250 BCQ leden die we
nodig hebben om bij de PTT een onwaarschijnlijk hoge korting op de
portokosten te verkrijgen! En als dat lukt, kan het abonnement volgend
jaar nog wat goedkoper ook.

Het komt er eigenlijk op neer dat je alles zelf in de hand hebt! Zorg
ervoor dat de medehpv-ers snel betalen, of verstuur ze zelf. En als je
daar geen zin in hebt.... Blijf een beetje slijmen bij mijn persoontje,
want ik heb er voor 1997 al niet meer zoveel zin in....

Groetjes, Marielle Bakker