ligfietsen in Belgie

Peter, anderen,

Toen ik vorig jaar op mijn Linear door NL en BE toerde, viel me op hoe
vriendlijk de reacties in Belgie waren. Iedereen maakte aanmoedigende gebaren
of lachte. In Nl krijg je nog wel eens boze (of zijn het jaloerse :) blikken.
Groepjes mensen in Belgie probeerden elkaar de loef af te steken door te
demonstreren hoe veel ze wel niet van ligfietsen afwisten:' Allee, maar da
gaat rap eh?' (ja heus, de man zei 'allee').
Ook in het hotel waar ik sliep was men zeer positief. Heerlijk fietsen
trouwens, langs de Willemsvaart. Een aanrader.

Wouter