Re: ligfietsen in Belgie

Wouter,

>Heerlijk fietsen
>trouwens, langs de Willemsvaart. Een aanrader.

Nou en of, ik ben al verschillende malen zo van Oirschot naar Maastricht
gefietst en iedere keer geniet ik weer van het fietspad, het water en die
prachtige Limburgse dorpkes en hun vervallen fabriekskes!

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)