Re: Bike Culture Quarterly

On  4 Jun 96 at 20:05, Marideltalle Bakker wrote:

> Hallo Jan, Frank en andere BCQ liefhebbers,
Dag Marielle

> Voordat ik uit ga leggen hoe het zit met de Bike Cultures vind ik dat ik
> zelf ook even iets recht moet zetten. Omdat niemand anders zich heeft
> aangeboden en ik zelf ernstig graag de BCQ ontvang voor een schappelijke
> prijs ben ik degene die ze naar jullie verstuurt. Je zou dus kunnen zeggen
> dat ik dit werk vrijwillig doe? En als het allemaal te veel gevraagd is
> dan moet je het maar zeggen, maar zou het mogelijk zijn om dat recht op
> zeuren achterwege te laten, en het gewoon te vragen? DE NVHPV is tenslotte
> ook maar een mens.
Als m'n gezeur over is gekomen als kritiek op de NVHPV, dan spijt me dat.
Ik wilde alleen graag weten hoe het nu zat met de BCQ, waarom hij er nog
steeds niet was.

> De BCQ nummer 9 is er al. Onze Jan van de ledenadministratie (die ook
> weer bij nacht en ontij bij Parijs-Amsterdam heeft geholpen) verstuurde
> dit jaar voor het eerst de acceptgiro's voor de betalingen van het
> lidmaatschap en de BCQ, en was daarom wat laat. En omdat de meeste leden
> ook met betalen wat aan de slaperige kant zijn, hebben er nu zo'n 60% van
> de leden betaald.
O.K. bedankt voor de uitleg, nu weet ik tenminste dat er niet ergens een
kink in de kabel zit, maar dat ik gewoon iets meer geduld moet hebben.

> Als we nog even wachten halen we waarschijnlijk de 250 BCQ leden die we
> nodig hebben om bij de PTT een onwaarschijnlijk hoge korting op de
> portokosten te verkrijgen! En als dat lukt, kan het abonnement volgend
> jaar nog wat goedkoper ook.
Joepie ! Hoe groot is dat verschil eigenlijk ? Ik weet wel dat de PTT
korting geeft als je alles netjes gesorteerd inlevert, maar blijkbaar ook
bij grotere aantallen.
> Het komt er eigenlijk op neer dat je alles zelf in de hand hebt! Zorg
> ervoor dat de medehpv-ers snel betalen, of verstuur ze zelf. En als je
> daar geen zin in hebt.... Blijf een beetje slijmen bij mijn persoontje,
> want ik heb er voor 1997 al niet meer zoveel zin in....
Mmm, ik wil met alle plezier van de wereld een keertje komen helpen de BCQ
in enveloppen stoppen, maar om de distributie op me te nemen... Phew!
--
tsjow enzo, Jan
| Use finger           |   PGP-Fingerprint: 8D 5E 4C 23 73 3C CA A2 |