te lange benen, dt fouten :(, fietsen in Belgie.

En ik die dacht dat dat stukje buis verlengen simpel was! Wat een
technische achtergrond hebben jullie, da's niet meer normaal...

Enfin, dat verlengen zit er dus niet meer in, en andere voorstellen om met
de knieen in de nek te rijden, een krom stuk ertussen plakken zie ik toch
niet zo goed zitten. Ik kan natuurlijk altijd wisselen met Amir, want die
heeft een te lange fiets! Hallo Amir?

De veelvuldig ontsporende ketting in zeker niet te wijten aan het versleten
zijn van ketting of tandwielen; tenzij de fietshandelaar mij serieus in de
zak heeft gezet. Wat ik wel merk is dat de ketting ontzettend slingert
wanneer ik naar een zwaardere versnelling overschakel. Het is dan ook zo
dat ze er altijd van boven af vliegt. Toch eens uitkijken naar een
geleidewieltje. Enfin, alvast mijn dank voor de suggesties!

Die dt-fout (onbekend is onbeminXXXXX) is een ware flater. Normaal sgreif
ik nochal goet, maar die is er eve tussennuitgeglipdt. Ik zag dat gedrocht
ook staan in mijn 'outbox'. Veel te laat natuurlijk. Een (1) bank achteruit
en geen kus van de juffrouw.

Het doet me als rasechte belg plezier te horen dat jullie het hier
aangenaam toeren vinden. Zoals ik al zei, de meeste reacties zijn positief.
En ja, "allee" wordt hier veelvuldig gebruikt. (effe controleren:
gebruiken, het wordt hier gebruikt; ja dat ziet er goed uit)

Allee, ik gaan der is mee stoppen! Nog veel ligplezier,
Peter.

  Greet & Peter      Tel +32 3 830 24 43
Antwerp, Belgium   e-mail peterf at innet.be