Re: zijwind

At 17:17 13-06-96 +0200, Marcelia wrote:
<knip>
>Nou is mijn vraag: komt dit (last van zijwind. ah) doordat ik nog niet goed
genoeg met de bike
>overweg kan,of is dit standaard bij de bike?

Hallo Marcelia.

Ik denk dat het voornamelijk je onervarenheid is. Tegenwoordig heb ik mijn
handen zelfs bij harde zijwind niet meer aan het stuur, mits de zijwind een
beetje gelijkmatig is. Wanneer het harde vlagen zijn wordt het lastiger.
Maar dat geldt eigenlijk voor elke fiets.

Groeten,
Arjen Haayman
Arjen Haayman                                                     cogito
e-mail: ahaayman at pi.net                                             ergo
s-mail: Gelselaar 20, 7414 BX  Deventer; The Netherlands         bicyclo
Phone (+31) 570-641938                                                 o