hulp nodig voor keuze ligfiets

Volgend jaar gaan mijn vriendin en ik een halve wereldreis maken,
we willen van Nieuw Zeeland naar Nederland fietsen. Ik wil graag meer
informatie hierover, eerst zal ik kort opsommen wat we al weten:
- Het blad FIETS ('93-'96) hebben doorgekeken in de bieb van Utrecht
- We hebben ligfietsen uitgeprobeerd in Bergen aan Zee (Twigt)
- Ik ben op het Internet geweest (veel alg. info.)

Wij zijn (nog) geen ervaren fietsers, dus willen we weten welke
ligfiets het beste is (prijs / kwaliteit). Verder ben ik benieuwd
naar 2e hands ligfietsen. (Lig)Fietsers met veel ervaring verzoek ik
enkele tips te geven.

met vriendelijke groet,

Siepko Bekkering