re: ligfietsen in Belgie

|   Re: ligfietsen in Belgie
| Wouter,

| Loopt dit fietspad lang de hele willemsvaart, heeft het nog een route
| aanduiding, of is het niet te missen zo eenvoudig?
|
| Peter van Dijck

Sorry voor het late antwoord, ik was op ligfietsvakantie :)
Ik reed van Geleen in NL naar Zeeland, een belangrijk deel langs de
Willemsvaart. Zo plat als een dubbeltje, met lekker asfalt. Onderweg kom je af
en toe wat 'Renners' tegen die hun 'trenning' doen op het pad. Als je eenmaal
langs het kanaal bent, kan het natuurlijk niet meer mis. Ik gebruikte de LF
boekjes om de route te vinden, en dat ging prima. Verder zijn er Belgische LF
equivalenten.

Veel plezier,

Wouter

Wouter.Suverkropp at jet.uk