Re: Piepende Flevo

Omdat ik binnenkort op fietsvakantie ga heb ik op m'n Flevo racer
toch ook maar een Magura achterrem gezet, vanwege de heetlopende
velgen.
Ik krijg nu die achterrem het piepen niet afgeleerd, de rem maakt
minstens 20 keer zo veel herrie als m'n bel. Een paar verschillende
standen van de blokjes (toespoor) heb ik al geprobeerd, evenals het
monteren van de langere grijze remblokken. En nu weet ik het dus niet
meer....
Wie wel?

Merijn Wijnen