piepende maguras

Hoi Merijn,

1) Velgen schoonmaken. Die Magura blokjes slijten af waar je bij staat, en
   laten heel wat troep achter op de velg.

2) De zwarte lange blokken gebruiken. Die zijn voor alu velgen, de grijze
   voor keramische velgen, aldus Magura UK.

3) Blokjes dicht op de velg afstellen.

Mijn remmen piepen soms wel, soms niet. Het is vrij lastig ze precies
goed af te stellen, maar misschien ben ik gewoon te onhandig.

Succes,

Wouter