Re: Re: Flevobike E-mail adres

>Blijven jullie deze lijst ook een beetje volgen ?
Het is inderdaad de bedoeling dat ik deze lijst blijf volgen.
Momenteel heb ik de lijst net voor de eerste keer binnengehad.

>En kunnen jullie ons dan misschien wat leuke nieuwtjes en zo meedelen ?
Ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden van wat er bij ons gebeurd.

Bij deze zal ik (voor diegene die dit nog niet weten) vast wat nieuwtjes
vertellen:

1.      Flevobike is het afgelopen winter druk bezig geweest om samen met
        Batavus een nieuwe ligfiets te ontwikkelen.
        De introductie hiervan hebben heeft op de RAI 96 plaatgevonden.
        Het gaat hier om de Flevobike Basic / Batavus Relaxx.
        Dit zijn qua geometrie twee dezelfde fietsen: korte wielbassis
        =B1 1.10 mtr., bovenstuur, 26" achterwiel aandrijving, 20" voorwiel.
        Het grote verschil zit hem echter in de afmontage.

        De Relax wordt geleverd met: Shimano Nexus 7versn. naaf, rollebrake
        voor/achter, Alu velgen, spatborden, drager, standaard, verlichting
        en slot. Behoorlijk compleet dus. en dat voor een prijs van nog geen
        Fl. 1600,-

        De Flevobike Basic wordt iets minder Compleet geleverd maar wel met =
veel
        luxere onderdelen: Sachs 3x7 naaf (21 versn.), Sachs Hydro schijfrem
        voor, Magura Hydrorem achter, RVS spaken, Alu velgen, drager,
        spatborden, standaard en een in hoek verstelbare stoel.
        Door de luxere afmontage is de basic dus ook duurder dan de Relaxx.
        De Basic gaat voor 2150,- over de toonbank wat deze, gezien de afmon=
tage
        ook zeker waard is.

        De Relaxx is voorlopig nog maar in 1 maat leverbaar.
        De Basic is in 2 maten leverbaar waardoor er mensen van =B11.55 tot =
over
        de 2.00 mtr. op passen. De korte versie en de instelbare stoel zulle=
        in het volgende jaar ook door Batavus geleverd worden.
        Ik denk dat jullie hierover voorlopig genoeg weten.

2.      Ook hebben we een nieuwe Trikebak ontwikkeld.
        Deze is met zijn 100 liter bagageruimte veel groter dan de vorige
        en veel mooier is hij zeker ook.

Hier laat ik het voorlopig even bij anders heb ik een volgende keer geen
nieuwtje meer.
voor info:      flevobike at pi.net
of              nlhpv at ffshq.iaehv.nl

voor Folders Tel: 0321-312027