Re: Flevobike met streken

At 13:12 9-7-96, erno at IAEhv.nl wrote:
>Maarten,

Een mexicaanse student in Amsterdam die helemaal dol op het dagelijkse
fietsen was zei mij dat hij ook een naam had voor zijn fiets: Carlotta.
Maar dat is toch een vrouwelijke naam? Is een fiets vrouwelijk?
"Yes, but I ride her everyday!!" en schaterlachend scheurde hij weer weg :-)

adios. ReindeR

 ----- o
 -- _/[._
   (_)>(_)   http://huizen.dds.nl/~rrr