re: Re: ik ga een Flevobike aanschaffen..

Bagage voor is op een flevo racer goed te doen met 'low-rider'
tassen ter hoogte van de vooras. Op een flevo bike lijkt me inderdaad
lastiger; moet iets voor gemaakt worden. Wat belangrijk is, is dat
de twee voortassen rond de denkbeeldige as door het balhoofd hangen,
zo beinvloeden ze het sturen het minst.

De diabolo bij het balhoofd is in mijn optiek alleen voor het
overeind houden van de voorste helft van de fiets wanneer je met
de achterste helft aan het handje over straat loopt i.p.v. fietst.
Een kapotte diabolo is dus niet iets om je tijdens het fietsen druk
over te maken.

groetjes, Jaap van Bergeijk