Re: ik ga een Flevobike aanschaffen..

At 18:29 10-7-96, flevobike at pi.net wrote:

>Flevobike heeft een Frame nr. op het stalen stuurblokje.

Helaas, iemand schreef me dat het gestempeld was oid. En een slimmerik
heeft de boel overgespoten (nog slordig ook).

Dank voor de andere tips ook.

Nu een voor jullie. Er zit geen enkel punt waaraan ik mijn fiets op slot
kan zetten. Met een bako of inbus sleutel is alles los te maken. Op gewone
fietsen kan je altijd nog iets door het frame heen halen. Op het flevobike
frame zit geen metalen lus of hoek waar de kabel of beugel doorheen kan.
Eigenlijk zijn alleen de fietswielen vast te zetten...

vrgr ReindeR

PS. trouwens, is een helm echt nodig (op overzichtelijke B-weggetjes in
N-frankrijk)? Dat is de standaard reactie van *iedereen* die ik vertel dat
ik een ligfiets heb aangeschaft: "Ga je ook een helm kopen?"

 ----- o
 -- _/[._
   (_)>(_)   http://huizen.dds.nl/~rrr