Re: ik ga een Flevobike aanschaffen..

ReindeR <rrr at dds.nl> schreef:
> Nu een voor jullie. Er zit geen enkel punt waaraan ik mijn fiets op slot
> kan zetten. Met een bako of inbus sleutel is alles los te maken. Op gewone
> fietsen kan je altijd nog iets door het frame heen halen. Op het flevobike
> frame zit geen metalen lus of hoek waar de kabel of beugel doorheen kan.
> Eigenlijk zijn alleen de fietswielen vast te zetten...

Sterk punt. Op mijn Flevobike Amigo heb ik hetzelfde probleem.
Ik hang nu meestal zo'n wit Axa slot door het achterwiel
(had nog zo'n ding over van vorige fiets - slot beter dan die fiets)
en soms knoop ik daar de bijbehorende kabel aan vast die ik
(bij voorkeur om een paal heen) aan het voorwiel vastzet,
en verder probeer stille plekjes 's avonds te vermijden.
Tot nu toe is dat (in Enschede) goed gegaan...
(*zoekt hout en klopt af*)

Wat framenummers betreft: zitten die ook op de Amigo? Waar?

Mvg,
Axel.
--
 <Axel.Belinfante at cs.utwente.nl>   <URL:http://www.cs.utwente.nl/~belinfan/>
  University of Twente, Dept. of C.S., Tele-Informatics & Open Systems Group