Re: ik ga een Flevobike aanschaffen

>Alleen voor de fietstas. Wat ik dus zo gek vond is dat het model in het
>foldertje dat niet meer heeft...
Deze stang zit waarschijnlijk niet onder maar achter het stoeltje.
Dit was inderdaad een drager, tevens had deze stang een spatbord funktie.
Omdat we tegnwoordig een spatbord achterop de flevobike hebben, hebben we
een betere alu drager ontwikkeld.

>Een bergverzet? Er zitten toch een partij versnellingen op? Wat is een
>bergverzet?
Een bergverzet is niet meer dan 1 of meerdere lichte versnellingen.
normaal 5-9 meter per hele omwentel van het kettingblad.
berverzet kleiner dan 5 meter.
>Er zitten trouwens twee bladen voorop. Een groot en een klein. Ik neem aan
>dat ik indien nodig de ketting over de kleine kan leggen. Bedoel je dat met
>een bergverzet?
Ook dat is een vorm van een bergverzet.

ps. wij doen niet aan vakantie.
In ieder geval niet allemaal tegelijk.