Flevobike antwoord

Nieuwe trikebak, prijzen e.d.

Omdat er nog vragen over waren zal ik wat meer vertellen over onze nieuwe
trikebak.
De Bak is van zwart PE (Poly Etylheen, zelfde matriaal als voorige
trikebak) en de bijbehorende deksel is van polyester (de deksel is rood).
De prijs van deze bak, compleet met deksel en bevestegings matriaal = Fl. 400,-
Een compleet trike achterdeel (frame, wielen, zitting, bak e.d.) = Fl. 1145,-
hetzelfde zonder stoeltje =  Fl. 1045,-

Brandende vraag!

>Ik denk dat maar meteen een brandende vraag ga afvuren:
Gelukkig was het vuur uit, toen de vraag bij mij verscheen.

>Hoe heb je in hemelsnaam mensen zo gek gekregen dat ze een fiets
>kochten waar ze niet van wisten of ze er ueberhaupt ooit op konden
>fietsen ?
Gelukkig zijn er veel mensen die van een uitdaging houden.
Je weet dat het mogelijk is, ik fiets er tenslotte ook op.
Het concept van de fietsen is goed: compact, confortabel geveerd, deelbaar,
snel, je kunt met je armen over elkaar fietsen, en voor ligfiets begrippen
zijn het nooit duure fietsen geweest.
pssst. Heb je wel eens mensen voor het eerst op een surfplank zien staan?!

>Om over het  ontwerpen ervan nog maar niet te spreken, want hoe test
>je iets als je er nog niet op kunt fietsen ?
Het bestuurings principe is afkomstig van de cha-cha-bike van Wim v wijnen.
We wisten dus dat het kon werken.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten